Zobrazeno 1 - 10
of 106
pro vyhledávání: '"Fullick J"'
Publikováno v:
Journal of patient safety [J Patient Saf] 2023 Jan 01; Vol. 19 (1), pp. e11-e12. Date of Electronic Publication: 2022 Sep 24.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
British journal of anaesthesia [Br J Anaesth] 2020 Jul; Vol. 125 (1), pp. e188-e190. Date of Electronic Publication: 2020 May 01.
Autor:
Fullick J, Connelly Jc
Publikováno v:
Southern medical journal. 91(9)
BACKGROUND Clozapine has been heralded as the first major breakthrough in antipsychotic drug therapy for treatment-resistant schizophrenia in 40 years. This study reports on the experience with clozapine in an outpatient, community mental health care
Autor:
Knitter, Sebastian1 (AUTHOR) sebastian.knitter@charite.de, Maurer, Max M.1,2 (AUTHOR), Winter, Axel1 (AUTHOR), Dobrindt, Eva M.1 (AUTHOR), Seika, Philippa1 (AUTHOR), Ritschl, Paul V.1 (AUTHOR), Raakow, Jonas1 (AUTHOR), Pratschke, Johann1 (AUTHOR), Denecke, Christian1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Cancers. Jan2024, Vol. 16 Issue 1, p112. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Burdall OC; Oesophagogastric Unit, University Hospitals Bristol, Upper Maudlin Street, Bristol, BS2 8HW, UK, oliburdall@doctors.net.uk., Boddy AP, Fullick J, Blazeby J, Krysztopik R, Streets C, Hollowood A, Barham CP, Titcomb D
Publikováno v:
Surgical endoscopy [Surg Endosc] 2015 Feb; Vol. 29 (2), pp. 431-7. Date of Electronic Publication: 2014 Aug 15.
Publikováno v:
Southern Medical Journal; Sep1998, Vol. 91 Issue 9, p838-841, 4p
Autor:
Semingson, Peggy1 (AUTHOR) peggys@uta.edu, Smith, Pete1 (AUTHOR)
Publikováno v:
New Directions for Teaching & Learning. Sep2023, Vol. 2023 Issue 175, p41-50. 10p.