Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"Fuller Z"'
Publikováno v:
Ambulatory Surgery. Sep2024, Vol. 30 Issue 3, p94-96. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fuller, Z.1,2, Horgan, G.3 g.horgan@rowett.ac.uk, O'Reilly, L. M.2, Ritz, P.4, Milne, E.5, Stubbs, R. J.5
Publikováno v:
European Journal of Clinical Nutrition. Apr2008, Vol. 62 Issue 4, p560-569. 10p. 1 Diagram, 6 Charts, 3 Graphs.
Background/Objectives: Comparing reported energy intakes with estimated energy requirements as multiples of basal metabolic rate (Ein:BMR) is an established method of identifying implausible food intake records. The present study aimed to examine the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::0f4747c09336ce7b8814e3a9f04802b9
https://eprints.whiterose.ac.uk/115297/1/15330_1_merged_1433440530.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/115297/1/15330_1_merged_1433440530.pdf
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
DeFotis, G. C., Beveridge, A. C., Wilkens, M. J., Fuller, Z. J., McMahon, J. G., Wallo, C. D.
Publikováno v:
Journal of Applied Physics; 5/1/2000, Vol. 87 Issue 9, p6540, 3p, 4 Diagrams, 2 Charts
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.