Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Fuller, Marcus C."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ganz, J. B., Pustejovsky, James E., Reichle, Joe, Vannest, Kimberly J., Foster, Margaret, Fuller, Marcus C., Pierson, Lauren M., Wattanawongwan, Sanikan, Bernal, Armando J., Chen, Man, Haas, April N., Skov, Rachel, Smith, S. D., Yllades, Valeria
Publikováno v:
Review Journal of Autism & Developmental Disorders; Mar2024, Vol. 11 Issue 1, p52-65, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pierson, Lauren M., Ganz, Jay B., Pustejovsky, James E., Reichle, Joe, Vannest, Kimberly J., Wattanawongwan, Sanikan, Foster, Margaret, Fuller, Marcus C., Haas, April N., Sallese, Mary Rose, Smith, S. D., Yllades, Valeria, Kenny, Emily, Morgan, Peyton, Paterson, Scout
Publikováno v:
Perspectives of the ASHA Special Interest Groups; Dec2022, Vol. 7, p1917-1940, 24p
Supplemental material, sj-docx-1-foa-10.1177_10883576211023329 for Understanding the Effect Size of Peer-Mediated Academic Instruction: A Meta-Analysis by April Haas, Kimberly J. Vannest, Marcus C. Fuller and Jennifer B. Ganz in Focus on Autism and O
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::37800e8dc37c65656ff6de06b5970879
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Morin, Kristi L., Ganz, Jennifer B., Vannest, Kimberly J., Haas, April N., Nagro, Sarah A., Peltier, Corey J., Fuller, Marcus C., Ura, Sara K.
Supplemental material, JSED-18-07-112_Appendices_A-G_Supplimental_Materials for A Systematic Review of Single-Case Research on Video Analysis as Professional Development for Special Educators by Kristi L. Morin, Jennifer B. Ganz, Kimberly J. Vannest,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3765bdadd3b0b468f0b195351b1951f3