Zobrazeno 1 - 10
of 8 162
pro vyhledávání: '"Full-time school"'
Publikováno v:
Revista Brasileira de Pesquisa em Educação em Ciências, Vol 24, Iss u, Pp 1-25 (2024)
Continuous training is a right given to the education professional who is teaching in schools aiming to ensure the quality of teaching and learning. This way, the present research aims to analyze the Thematization of Pedagogical Practice as a continu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b700b8cb1d6343858c22bce13db8125f
Autor:
Inácio Cordeniz, Vera1 vera.cordeniz@fcsh.unl.pt
Publikováno v:
PER MUSI: Revista Academica de Musica. 2024, Issue 44, p1-21. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Electrónica de Investigación Educativa, Vol 23, Pp 1-15 (2021)
This article aims to offer evidence on the impact of Mexico’s Full-Time School Program (PETC) on the percentage of third-grade junior high school students displaying unsatisfactory or outstanding levels of attainment. This impact was estimated usin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79d8fe741dc64200867b6ba10d5d52ed
Autor:
de Jesus Auger, Alexandra1 ale.auger@gmail.com, Sérgio Garcia, Paulo2 paulo.garcia@online.uscs.edu.br, Paulino Cesar, Janice3 janicesar@uol.com.br
Publikováno v:
Dialogia. jan-abr2022, Issue 40, p1-17. 17p.
Autor:
Silva, Fabiana1 fabianasena534@gmail.com, Santos, Marcio2 marsraiol@gmail.com
Publikováno v:
Revista Espaço do Currículo. jan-abr2023, Vol. 16 Issue 1, p1-17. 17p.
Autor:
Ney Cristina Monteiro de Oliveira, Orlando Nobre Bezerra de Souza, Izete Magno Correa, Cintia Aurora Quaresma Cardoso
Publikováno v:
Revista Brasileira de Educação do Campo, Vol 5, Pp 1-23 (2020)
The wording presents the analysis carried out on the full-time policy implemented in the state education network in Pará from its practical configuration in the reality of 02 (two) elementary schools in the city of Belém-Pa. Reflect on the principl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/691f49f3b5d74424a99cd8704f71b1a4
Autor:
Vera Inácio Cordeniz
Publikováno v:
Revista Portuguesa de Educação Artística, Vol 9, Iss 2, Pp 33-40 (2019)
This text intends to reflect in the objectives of the public action policy of the “Full Time School” (ETI) and analyze the equality of opportunities by thinking the teaching of music in Primary Education, in Activities of Curricular Enrichment (A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0b83afb8ecc14c8f9036a01b1cb66285
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.