Zobrazeno 1 - 10
of 1 442
pro vyhledávání: '"Full-Body Interaction"'
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2014 Oct 01. 17(4), 100-116.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/jeductechsoci.17.4.100
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
An evaluation-driven design approach to develop learning environments based on full-body interaction
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2016 Dec 01. 64(6), 1337-1360.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26746597
Publikováno v:
In Research in Autism Spectrum Disorders February 2019 58:96-110
Autor:
Crowell, Ciera1 ciera.crowell@upf.edu, Mora-Guiard, Joan1 joan.mora@upf.edu, Pares, Narcis1 narcis.pares@upf.edu
Publikováno v:
Human-Computer Interaction. 2018, Vol. 33 Issue 5/6, p422-454. 33p.
Publikováno v:
In International Journal of Child-Computer Interaction January 2017 11:62-71
Autor:
Malinverni, Laura1 laura.malinverni@upf.edu, Pares, Narcis1 narcis.pares@upf.edu
Publikováno v:
Educational Technology & Society. Oct2014, Vol. 17 Issue 4, p100-116. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Telerehabilitation, Vol 10, Iss 1, Pp 29-36 (2018)
This study explored the feasibility and safety of pairing the Microsoft Kinect® sensor with the Oculus Rift® Head Mounted Display (HMD) as a telerehabilitation technology platform for persons post-stroke. To test initial safety, fourteen participan
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/14cffef45c1f4da28abb6788a6274481