Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Fukushima, Akie"'
Autor:
Fukushima, Akie
Publikováno v:
言語文化共同研究プロジェクト. 2022:52-64
応用会話分析研究2022 : ニューノーマルの達成・獲得を可視化する
Autor:
Kanayama, Atsushi, Siraj, Iram, Moeyaert, Mariola, Robinson, Natasha, Fukushima, Akie, Iwasa, Kaoru, Kikuchi, Haruka
To further our understanding of the key characteristics of effective preschool-based self-regulation interventions, the current systematic review attempts to answer the following questions: 1. What preschool-based interventions on self-regulation hav
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::53b9cddd9086da12a09d5a2c0c0362cb
Autor:
Kanayama, Atsushi, Siraj, Iram, Moeyaert, Mariola, Robinson, Natasha, Fukushima, Akie, Iwasa, Kaoru, Kikuchi, Haruka
To further our understanding of the key characteristics of effective preschool-based self-regulation interventions, the current systematic review attempts to answer the following questions: 1. What preschool-based interventions on self-regulation hav
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3894f32e73501d6911e83783068e3c33
Autor:
Fukushima, Akie
Publikováno v:
言語文化共同研究プロジェクト. 2020:46-55
応用会話分析研究 : 相互行為的視座からの教育と学習
Autor:
Fukushima, Akie, Kajiya, Hiroshi, Izumi, Toshio, Shigeyama, Chieko, Okabe, Koji, Anan, Hisashi
Publikováno v:
In Journal of Endodontics 2010 36(6):1004-1008
Autor:
Masuhiro, Yoshikazu, Kayama, Kenichi, Fukushima, Akie, Baba, Koji, Soutsu, Makio, Kamiya, Yoshiaki, Gotoh, Michio, Yamaguchi, Noboru, Hanazawa, Shigemasa
Publikováno v:
In Journal of Biological Chemistry 14 November 2008 283(46):31575-31583
Autor:
Ishida, Hironori ‡, Masuhiro, Yoshikazu ‡, Fukushima, Akie ‡, Argueta, Jose Guillermo Martinez ‡, Yamaguchi, Noboru §, Shiota, Susumu ‡, Hanazawa, Shigemasa ‡, ¶
Publikováno v:
In Journal of Biological Chemistry 1 July 2005 280(26):24642-24648
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.