Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"Fugard, Andrew J. B."'
Autor:
Fugard, Andrew J. B.
From a logical viewpoint, people must reason to as well as from interpretations in deductive reasoning tasks. There are two main interpretative stances (e.g., Stenning & van Lambalgen, 2004, 2005, 2008): credulous, the act of trying to infer the spea
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.562462
Autor:
Kleiter, Gernot D.1 gernot.kleiter@sbg.ac.at, gernot.kleiter@gmail.com, Fugard, Andrew J. B.2, Pfeifer, Niki3
Publikováno v:
Thinking & Reasoning. Aug2018, Vol. 24 Issue 3, p386-422. 37p. 1 Color Photograph, 2 Illustrations, 1 Diagram, 7 Charts, 3 Graphs.
Autor:
Macdonald, Alastair J. D.1 (AUTHOR) alastair.macdonald@kcl.ac.uk, Fugard, Andrew J. B.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Review of Psychiatry. Aug2015, Vol. 27 Issue 4, p306-319. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education. 2
Teachers and speech and language therapists (SLTs) share concern about children’s speech, language, and communication needs (SLCNs) but they have different foci because of their professional roles. Contemporary research has identified the challenge
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.