Zobrazeno 1 - 10
of 271
pro vyhledávání: '"Fuentes, Laura A."'
Autor:
Mejri, Nesryne, Lopez-Fuentes, Laura, Roy, Kankana, Chernakov, Pavel, Ghorbel, Enjie, Aouada, Djamila
Unsupervised anomaly detection in time-series has been extensively investigated in the literature. Notwithstanding the relevance of this topic in numerous application fields, a comprehensive and extensive evaluation of recent state-of-the-art techniq
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2212.03637
Autor:
Mejri, Nesryne, Lopez-Fuentes, Laura, Roy, Kankana, Chernakov, Pavel, Ghorbel, Enjie, Aouada, Djamila
Publikováno v:
In Expert Systems With Applications 5 December 2024 256
Autor:
Oliveira, Guilherme Henrique Duarte, Sánchez, Felipe Eng, Guevara, Diana Astrid Delgado, Fuentes, Laura, Bovio-Winkler, Patricia, Etchebehere, Claudia, Zaiat, Marcelo, Rodrigues, José Alberto Domingues
Publikováno v:
In Biochemical Engineering Journal October 2024 210
Active learning aims to reduce the labeling effort that is required to train algorithms by learning an acquisition function selecting the most relevant data for which a label should be requested from a large unlabeled data pool. Active learning is ge
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2110.04543
Autor:
Pasternak, Yehonatan, Vong, Linda, Merico, Daniele, Abrego Fuentes, Laura, Scott, Ori, Sham, Marina, Fraser, Meghan, Watts-Dickens, Abby, Willett Pachul, Jessica, Kim, Vy H.D., Marshall, Christian R., Scherer, Stephen, Roifman, Chaim M.
Publikováno v:
In Journal of Allergy and Clinical Immunology: Global August 2024 3(3)
Autor:
Wang, Yaxing, Mantecon, Hector Laria, van de Weijer, Joost, Lopez-Fuentes, Laura, Raducanu, Bogdan
Image-to-image (I2I) translation has matured in recent years and is able to generate high-quality realistic images. However, despite current success, it still faces important challenges when applied to small domains. Existing methods use transfer lea
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2105.06219
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.