Zobrazeno 1 - 10
of 887
pro vyhledávání: '"Fuchs, Douglas"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Steacy, Laura M., Fuchs, Douglas, Gilbert, Jennifer K., Kearns, Devin M., Elleman, Amy M., Edwards, Ashley A.
Publikováno v:
Annals of Dyslexia, 2020 Jul 01. 70(2), 259-274.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48724790
Publikováno v:
In Contemporary Educational Psychology January 2020 60
Autor:
Fuchs, Lynn S., Powell, Sarah R., Fall, Anna-Mária, Roberts, Greg, Cirino, Paul, Fuchs, Douglas, Gilbert, Jennifer K.
Publikováno v:
In Contemporary Educational Psychology January 2020 60
Publikováno v:
In Contemporary Educational Psychology October 2019 59
Autor:
Cho, Sun-Joo, Preacher, Kristopher J., Yaremych, Haley E., Naveiras, Matthew, Fuchs, Douglas, Fuchs, Lynn S.
Publikováno v:
Behavior Research Methods; Mar2024, Vol. 56 Issue 3, p2094-2113, 20p
Autor:
Fuchs, Douglas, Fuchs, Lynn S.
Publikováno v:
Reading Research Quarterly, 2006 Jan 01. 41(1), 93-99.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4151803
Autor:
Patton, Samuel Allen1 (AUTHOR) sam.patton@vanderbilt.edu, Fuchs, Douglas1,2 (AUTHOR) doug.fuchs@vanderbilt.edu, Hendricks, Emma L.3 (AUTHOR), Pennell, Annie J.4 (AUTHOR), Walsh, Meagan E.5 (AUTHOR), Fuchs, Lynn S.1,2 (AUTHOR), Tracy, Wen Zhang6 (AUTHOR), Haga, Loulee Yen1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Learning Disabilities Research & Practice (Wiley-Blackwell). May2022, Vol. 37 Issue 2, p124-139. 16p. 1 Diagram, 6 Charts.