Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Fu, Yihua"'
Autor:
Huang, Tiejun, Zheng, Yajing, Yu, Zhaofei, Chen, Rui, Li, Yuan, Xiong, Ruiqin, Ma, Lei, Zhao, Junwei, Dong, Siwei, Zhu, Lin, Li, Jianing, Jia, Shanshan, Fu, Yihua, Shi, Boxin, Wu, Si, Tian, Yonghong
In digital cameras, we find a major limitation: the image and video form inherited from a film camera obstructs it from capturing the rapidly changing photonic world. Here, we present vidar, a bit sequence array where each bit represents whether the
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2201.09302
Publikováno v:
In Energy Reports December 2024 12:442-452
Autor:
Huang, Tiejun, Zheng, Yajing, Yu, Zhaofei, Chen, Rui, Li, Yuan, Xiong, Ruiqin, Ma, Lei, Zhao, Junwei, Dong, Siwei, Zhu, Lin, Li, Jianing, Jia, Shanshan, Fu, Yihua, Shi, Boxin, Wu, Si, Tian, Yonghong
Publikováno v:
In Engineering June 2023 25:110-119
Autor:
Nie, Xufeng, Wang, Mei, Fu, Yihua, Xu, Jiaqi, Zheng, Xueli, Chen, Hua, Su, Zhishan, Fu, Haiyan, Li, Ruixiang
Publikováno v:
In Journal of Catalysis January 2023 417:153-163
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tang, Juan, Li, Shun, Fu, Yihua, Su, Zhishan, Xu, Jiaqi, Xue, Weichao, Zheng, Xueli, Li, Ruixiang, Chen, Hua, Fu, Haiyan
Publikováno v:
Organic Letters; 7/19/2024, Vol. 26 Issue 28, p5899-5904, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
New Journal of Chemistry; 1/14/2024, Vol. 48 Issue 2, p920-932, 13p
Publikováno v:
IEEE transactions on neural networks and learning systems.
Event cameras as bioinspired vision sensors have shown great advantages in high dynamic range and high temporal resolution in vision tasks. Asynchronous spikes from event cameras can be depicted using the marked spatiotemporal point processes (MSTPPs
Publikováno v:
IEEE Transactions on Neural Networks and Learning Systems; 2023, Vol. 34 Issue: 4 p1742-1753, 12p