Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Fu, Yaming"'
Publikováno v:
Journal of Documentation, 2022, Vol. 79, Issue 3, pp. 608-634.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JD-02-2022-0035
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Library and Information Science Research July 2022 44(3)
Publikováno v:
In The Journal of Academic Librarianship September 2021 47(5)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fu, Yaming, Mahony, Simon
The research builds on our earlier work on digital storytelling and how that has been used as part of the Shanghai Memory Project to give a voice to those omitted and to democratise the historical record. In this context we explore the interconnected
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::30d6d6a096bf359a2b8039962b0bd963
The Chinese Genealogy Knowledge Service Platform,1 one of the Shanghai Library Knowledge Bases, aggregates genealogy data and links family names to resources in other libraries in China and beyond 2 . By extracting family names, social background, mi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7385633ebd8b807cc8c820ac99710d62
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This talk presents results from our recent research analysing the relationship between digital humanities and the research library. There is clear in specific areas, such as heritage imaging and special collections, but how might this be strengthened
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0e7ef80049573ab47038b96024125e99
The iSchools Consortium isa collective of Information Schools with a shared interest in the relationships between information, people, and technology. Both the University of Sheffield and UCL are active members of the iSchools network; the Informatio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d5ed233ccc252c3bccb0fffdbbb8eba2