Zobrazeno 1 - 10
of 143
pro vyhledávání: '"Fu, Weiping"'
Automatically generated questions often suffer from problems such as unclear expression or factual inaccuracies, requiring a reliable and comprehensive evaluation of their quality. Human evaluation is widely used in the field of question generation (
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.05707
Many real-world applications involve the use of Optical Character Recognition (OCR) engines to transform handwritten images into transcripts on which downstream Natural Language Processing (NLP) models are applied. In this process, OCR engines may in
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2107.07113
Autor:
Huang, Gale Yan, Chen, Jiahao, Liu, Haochen, Fu, Weiping, Ding, Wenbiao, Tang, Jiliang, Yang, Songfan, Li, Guoliang, Liu, Zitao
Asking questions is one of the most crucial pedagogical techniques used by teachers in class. It not only offers open-ended discussions between teachers and students to exchange ideas but also provokes deeper student thought and critical analysis. Pr
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2005.07845
Autor:
Ding, Wenbiao, Xu, Guowei, Liu, Tianqiao, Fu, Weiping, Song, Yujia, Guo, Chaoyou, Kong, Cong, Yang, Songfan, Huang, Gale Yan, Liu, Zitao
Spoken language proficiency is critically important for children's growth and personal development. Due to the limited and imbalanced educational resources in China, elementary students barely have chances to improve their oral language skills in cla
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1908.00358
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yang, Shibo1 (AUTHOR), Fu, Weiping1 (AUTHOR), Zhang, Lishuo1 (AUTHOR), Wang, Zhaolei1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Electrical & Computer Engineering. 2/20/2023, p1-8. 8p.
Publikováno v:
In Computers & Industrial Engineering June 2020 144
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.