Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"Fu, Huijuan"'
BMAD-Net: An attention mechanism network using block match for laboratory X-ray Microscopy denoising
Autor:
Fu, Huijuan, Zhu, Linlin, Han, Yu, Xi, Xiaoqi, Li, Lei, Liu, Mengnan, Tan, Siyu, Chen, Zhuo, Yan, Bin
Publikováno v:
In Measurement 15 January 2025 239
Autor:
Li, Xingyue, Shapiro-Ilan, David, Tarasco, Eustachio, Zeng, Shuocheng, Liu, Qizhi, Yang, Wuyun, YI, Jun, Chen, Cheng, Fu, Huijuan
Publikováno v:
In Biological Control April 2024 191
Publikováno v:
In Biomedical Signal Processing and Control March 2024 89
Autor:
Fu, Huijuan1 (AUTHOR), Lyu, Guoqing2 (AUTHOR), Liu, XiuQing3 (AUTHOR), Jiang, Haining3 (AUTHOR) jhn841263@zjnu.cn
Publikováno v:
PLoS ONE. 6/24/2024, Vol. 19 Issue 6, p1-20. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Li, Xingyue, Zeng, Shuocheng, Yi, Jun, Zhang, Haiting, Fu, Huijuan, Chen, Cheng, Liu, Qizhi, Cao, Aocheng, Yang, Wuyun
Publikováno v:
Agriculture; Basel; Nov2024, Vol. 14 Issue 11, p2035, 10p
Autor:
Fu, Huijuan, Fu, Qiang, Yu, Youtao, Yang, Yi, Zheng, Can, Xu, Xiao, Zhou, Guiwen, Ding, Hongfan, Wu, Qian, Chen, Minliang
Publikováno v:
Aesthetic Plastic Surgery; 2024, Vol. 48 Issue 18, p3561-3567, 7p
Autor:
Fu, Huijuan, 傅惠鵑
The project-based collaboration setting is becoming increasingly common at different educational levels. Recent years have witnessed the rising use of wikis as computer-supported collaborative learning (CSCL) environments. However, reports on the app
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10722/202372
Autor:
Fu, Huijuan1 (AUTHOR), Mensah, Isaac Kofi2 (AUTHOR) 1185842364@qq.com, Wang, Rui3 (AUTHOR), Gui, Lin3 (AUTHOR), Wang, Jinxuan3 (AUTHOR), Xiao, Zhiwu3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Information Development. Sep2024, Vol. 40 Issue 3, p376-397. 22p.