Zobrazeno 1 - 10
of 176
pro vyhledávání: '"Fryberg, Stephanie A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Garcini, Luz M., Arredondo, Maria M., Berry, Obianuju, Church, Jessica A., Fryberg, Stephanie, Thomason, Moriah E., McLaughlin, Katie A.
Publikováno v:
In Developmental Cognitive Neuroscience December 2022 58
Publikováno v:
Social Psychology of Education; Aug2024, Vol. 27 Issue 4, p1557-1594, 38p
Autor:
Murphy, Mary C., Mejia, Amanda F., Mejia, Jorge, Yan, Xiaoran, Cheryan, Sapna, Dasgupta, Nilanjana, Destin, Mesmin, Fryberg, Stephanie A., Garcia, Julie A., L. Haines, Elizabeth, Harackiewicz, Judith M., Ledgerwood, Alison, Moss-Racusin, Corinne A., Park, Lora E., Perry, Sylvia P., Ratliff, Kate A., Rattan, Aneeta, Sanchez, Diana T., Savani, Krishna, Sekaquaptewa, Denise, Smith, Jessi L., Taylor, Valerie Jones, Thoman, Dustin B., Wout, Daryl A., Mabry, Patricia L., Ressl, Susanne, Diekman, Amanda B., Pestilli, Franco
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2020 Sep . 117(39), 24154-24164.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26969521
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2018 Nov 01. 115(45), 11406-11413.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26563157
Publikováno v:
Child Development, 2018 Jul 01. 89(4), 1099-1109.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45046825