Zobrazeno 1 - 10
of 181
pro vyhledávání: '"Fryberg, Stephanie"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Garcini, Luz M., Arredondo, Maria M., Berry, Obianuju, Church, Jessica A., Fryberg, Stephanie, Thomason, Moriah E., McLaughlin, Katie A.
Publikováno v:
In Developmental Cognitive Neuroscience December 2022 58
Autor:
Fryberg, Stephanie A.1 (AUTHOR) fryberg@northwestern.edu, Eason, Arianne E.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Development. Oct2024, p1. 9p.
Autor:
Murphy, Mary C., Mejia, Amanda F., Mejia, Jorge, Yan, Xiaoran, Cheryan, Sapna, Dasgupta, Nilanjana, Destin, Mesmin, Fryberg, Stephanie A., Garcia, Julie A., L. Haines, Elizabeth, Harackiewicz, Judith M., Ledgerwood, Alison, Moss-Racusin, Corinne A., Park, Lora E., Perry, Sylvia P., Ratliff, Kate A., Rattan, Aneeta, Sanchez, Diana T., Savani, Krishna, Sekaquaptewa, Denise, Smith, Jessi L., Taylor, Valerie Jones, Thoman, Dustin B., Wout, Daryl A., Mabry, Patricia L., Ressl, Susanne, Diekman, Amanda B., Pestilli, Franco
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2020 Sep . 117(39), 24154-24164.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26969521
Publikováno v:
Social Psychology of Education; Aug2024, Vol. 27 Issue 4, p1557-1594, 38p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2018 Nov 01. 115(45), 11406-11413.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26563157