Zobrazeno 1 - 10
of 134
pro vyhledávání: '"Fruscione, F."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mecocci, S., Capomaccio, S., Porcellato, I., De Paolis, L., Mechelli, L., Fruscione, F., Ratto, R., Passeri, B., Gialletti, R., Pepe, M., Ghelardi, A., Cappelli, K., Razzuoli, E.
Publikováno v:
In Journal of Comparative Pathology April 2024 210:107-107
Autor:
De Paolis, L., Porcellato, I., Mecocci, S., Pigoli, C., Mechelli, L., Montemurro, V., Cappelli, K., Eleni, C., Gibelli, L.R., De Ciucis, C.G., Fruscione, F., Pezzolato, M., Brachelente, C., Cocumelli, C., Passeri, B., Gialletti, R., Ghelardi, A., Razzuoli, E.
Publikováno v:
In Journal of Comparative Pathology April 2024 210:104-105
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
AMPA receptors (AMPARs) are tetrameric ligand-gated channels made up of combinations of GluA1-4 subunits encoded by GRIA1-4 genes. GluA2 has an especially important role because, following post-transcriptional editing at the Q607 site, it renders het
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::00ed26f79ff525b3b22543440ed019e6
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3025879
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3025879
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.