Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Front-line service work"'
Autor:
Gaspani, Fabio
Publikováno v:
Employee Relations: The International Journal, 2022, Vol. 44, Issue 4, pp. 913-925.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ER-12-2020-0535
Autor:
Fabio Gaspani
Publikováno v:
Employee Relations: The International Journal. 44:913-925
PurposeIn line with the escapist dimension of hospitality settings, the article investigates how the front office staff of high-end hotels deal with clients' secret sexual encounters.Design/methodology/approachThe article draws on data collected thro
Publikováno v:
Johnson, M, Martinez Lucio, M, Grimshaw, D & Watt, L 2021, ' Swimming against the tide? Street level bureaucrats and the limits to inclusive active labour market programmes in the UK ', Human Relations . https://doi.org/10.1177/00187267211045037
Through a dynamic analysis of the interplay between structure and agency, this article explores the factors shaping an inclusive approach to labour market activation for clients who experience multiple barriers to work. While previous studies argue t
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Giovanna Fullin, Diego Coletto
Nella societa di servizi, il ruolo dei clienti e fondamentale. Questo articolo si con-centra sull’interazione cliente/lavoratore e mira ad indagare alcune dimensioni del-la relazione fra consumo e produzione, concentrandosi sulle esperienze vissute
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2e5bdbda814d31d164549e9080086129
http://hdl.handle.net/10281/217101
http://hdl.handle.net/10281/217101
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
FULLIN, GIOVANNA, COLETTO, DIEGO
The literature on Front Line Service Workers (FLSW) has shown the existence of deep contradictions within their lived experience of interactions with customers. On one side, as stressed by Hochschild, the transmutation of private feelings required by
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::d43d4f8bd819c97f47d9650c68afbf6c
http://hdl.handle.net/10281/89508
http://hdl.handle.net/10281/89508
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.