Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Frodsham L"'
Objective: To study the differences in sexual dysfunction (SD) and time to pregnancy (TTP) between infertile couples pursuing timed intercourse (TI- around the time of ovulation) and regular intercourse (RI- at least twice a week). Design: Prospectiv
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4ab0d3bb476e0f61a5786331523f70cd
https://doi.org/10.22541/au.160621930.00220662/v1
https://doi.org/10.22541/au.160621930.00220662/v1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Al-Hussini, M, Kailash, Y, El-Sharif, A, Salman, M, Prezzi, D, Frodsham, L, Allchorne, P, Briggs, K, Tomlinson, C, Yap, T
Publikováno v:
In The Journal of Sexual Medicine May 2022 19(5) Supplement 2:S220-S221
Autor:
Cooper, K.L., Martyn-St James, M., Kaltenthaler, E., Dickinson, K., Cantrell, A., Ren, S., Wylie, K., Frodsham, L., Hood, C.
Introduction: Premature ejaculation (PE) is defined as ejaculation within one minute (lifelong PE) or\ud three minutes (acquired PE); inability to delay ejaculation; and negative personal consequences.\ud Management includes behavioral and pharmacolo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::7a12620426d6e4e9856e2020162f254f
https://eprints.whiterose.ac.uk/108106/14/1-s2.0-S2050116116300721-main.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/108106/14/1-s2.0-S2050116116300721-main.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.