Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Friston, S"'
Autor:
Friston, S.
The research presented in this thesis concerns latency in VR and synthetic environments. Latency is the end-to-end delay experienced by the user of an interactive computer system, between their physical actions and the perceived response to these act
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.746455
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
© 2016 IEEE.Latency-the delay between a users action and the response to this action-is known to be detrimental to virtual reality. Latency is typically considered to be a discrete value characterising a delay, constant in time and space-but this ch
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::34b5053d247410e0e4a68149c9e3d8e5
http://hdl.handle.net/10044/1/31414
http://hdl.handle.net/10044/1/31414
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.