Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Frimberger, Katja"'
Publikováno v:
SCENARIO: Journal for Performative Teaching, Learning, Research, Vol XIII, Iss 2, Pp 10-22 (2019)
The aim of this report is to provide an overview of the history and current state of ‘performative arts and pedagogy’ in the United Kingdom (UK) and, in doing so, identify key terms that have been dominant in the associated discourse. In compilin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/93b2e59ba2a54c1d808c4bef6e3ed9ec
Autor:
Frimberger, Katja
Publikováno v:
SCENARIO: Journal for Performative Teaching, Learning, Research, Vol III, Iss 1, Pp 34-45 (2009)
Engagement in depth with a foreign language is a challenging experience. Within the experience, and at a crucial interface – where familiar perspectives are questioned, deconstructed and re-considered – lies an area that I term ‘strangeness’.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/45fd235c30b34580b90616a7afd4223a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Frimberger, Katja
Publikováno v:
Studies in Philosophy & Education; Oct2024, Vol. 43 Issue 5, p515-535, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Frimberger, Katja
This PhD thesis develops a Brechtian research pedagogy for intercultural education. Taking its lead from progressive intercultural educators and researchers who conceptualise intercultural experiences as being ‘radically embodied’, this thesis is
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.586759
Autor:
FRIMBERGER, KATJA
Publikováno v:
Allgemeine Zeitschrift für Philosophie; 2024, Vol. 49 Issue 3, p295-320, 26p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Frimberger, Katja1 katja.frimberger@strath.ac.uk
Publikováno v:
Studies in Philosophy & Education. Nov2022, Vol. 41 Issue 6, p653-668. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.