Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Frigati, Lisa Jane"'
Autor:
Frigati, Lisa Jane
Background: Long term survival of children living with HIV due to improved early access to antiretroviral therapy (ART) is contributing to a growing population of adolescents living with perinatally acquired HIV (PHIV+) at risk of developing chronic
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11427/33753
Autor:
Frigati, Lisa Jane
The aim of this study is to investigate the combined effect of IPT [INH preventative therapy] and ART [antiretroviral therapy] on TB incidence in HIV-infected children. A cohort analysis will be performed using data from a prospective, double-blinded
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11427/10467
The hard part we often forget: providing care to children and adolescents with advanced HIV disease.
Autor:
Frigati, Lisa Jane1 (AUTHOR) frigati@sun.ac.za, Gibb, Diana2 (AUTHOR), Harwell, Joseph3 (AUTHOR), Kose, Judith4,5 (AUTHOR), Musiime, Victor6,7 (AUTHOR), Rabie, Helena1 (AUTHOR), Rangaraj, Ajay8 (AUTHOR), Rojo, Pablo9 (AUTHOR), Turkova, Anna2 (AUTHOR), Penazzato, Martina8 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of the International AIDS Society. Mar2023, Vol. 26 Issue 3, p1-6. 6p. 1 Diagram.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andronikou, Savvas, Miranda-Schaeubinger, Monica, Goussard, Pierre, Frigati, Lisa Jane, Zar, Heather J., Derbew, Hermon Miliard, Otero, Hansel J.
Publikováno v:
Pediatric Radiology; Mar2023, Vol. 53 Issue 3, p566-570, 5p, 4 Black and White Photographs, 2 Charts
Publikováno v:
In The Lancet HIV May 2022 9(5):e301-e302
Autor:
Rabie, Helena, Frigati, Lisa Jane
Publikováno v:
In The Lancet HIV August 2020 7(8):e522-e523
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.