Zobrazeno 1 - 10
of 114
pro vyhledávání: '"Friedrich, Claudia K."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kóbor, Andrea, Honbolygó, Ferenc, Becker, Angelika B.C., Schild, Ulrike, Csépe, Valéria, Friedrich, Claudia K.
Publikováno v:
In International Journal of Psychophysiology June 2018 128:100-110
Autor:
Schild, Ulrike, Friedrich, Claudia K.
Publikováno v:
In Neuropsychologia April 2018 112:116-124
Autor:
Kessler, Ruth, Friedrich, Claudia K.
Publikováno v:
Language, Cognition and Neuroscience. 37:1040-1061
While generative accounts of language processing assume that children break down language into smaller components on which they apply computational operations, usage-based accounts assume that children acquire frequently co-occurring words as large c
Publikováno v:
In Brain and Language September 2014 136:31-43
Publikováno v:
In Developmental Cognitive Neuroscience July 2014 9:44-55
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in psychology. 13
Signed and written languages are intimately related in proficient signing readers. Here, we tested whether deaf native signing beginning readers are able to make rapid use of ongoing sign language to facilitate recognition of written words. Deaf nati
Publikováno v:
In Developmental Cognitive Neuroscience April 2011 1(2):163-174
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology
Work with the looking-while-listening (LWL-) paradigm suggested that 6-month-old English-learning infants associated several labels for common nouns with pictures of their referents: While one distractor picture was present, infants systematically fi