Zobrazeno 1 - 10
of 538
pro vyhledávání: '"Friedmann N"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
A challenging part of foreign language acquisition is learning new vocabulary. Research has demonstrated the benefits of motor action to vocabulary learning, though these findings are rarely translated into teaching and learning practices. In this wo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f994ed1a1ab5e3a3ab69f1b172359461
https://doi.org/10.31234/osf.io/wgzxu
https://doi.org/10.31234/osf.io/wgzxu
Autor:
Gvion, A., Friedmann, N.
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 16 October 2013 94:205-206
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This study develops a single elicitation method to test the acquisition of third-person pronominal objects in 5-year-olds for 16 languages. This methodology allows us to compare the acquisition of pronominals in languages that lack object clitics (
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::851dbaa6a603830642093d09ad3b48fc
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2994040
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2994040
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.