Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Friedman‐Krauss, Allison H."'
Autor:
Hustedt, Jason T., Jung, Kwanghee, Friedman-Krauss, Allison H., Barnett, W. Steven, Slicker, Gerilyn
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q1 2021 54:194-203
Autor:
McCoy, Dana Charles, Connors, Maia C., Morris, Pamela A., Yoshikawa, Hirokazu, Friedman-Krauss, Allison H.
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q3 2015 32:150-159
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ETS Research Reports Series; Dec2017, Vol. 2017 Issue 1, p1-24, 26p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pressler E; Department of Applied Psychology, Steinhardt School of Culture, Education, and Human Development, New York University, New York, USA., Raver CC; Department of Applied Psychology, Steinhardt School of Culture, Education, and Human Development, New York University, New York, USA., Friedman-Krauss AH; National Institute for Early Education Research, Rutgers University, New Brunswick, New Jersey, USA., Roy A; Department of Psychology, University of Illinois at Chicago, Chicago, Illinois, USA.
Publikováno v:
Journal of educational and developmental psychology [J Educ Develop Psychol] 2016; Vol. 6 (1), pp. 140-156. Date of Electronic Publication: 2016 Feb 22.
Autor:
Lowenstein AE; Fordham University, New York, USA., Friedman-Krauss AH; Steinhardt School of Culture, Education, and Human Development, New York University, New York, USA., Raver CC; Steinhardt School of Culture, Education, and Human Development, New York University, New York, USA., Jones SM; Harvard Graduate School of Education, Massachusetts, USA., Pess RA; Kean University, New Jersey, USA.
Publikováno v:
Journal of educational and developmental psychology [J Educ Develop Psychol] 2015; Vol. 5 (2), pp. 89-108.