Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Friedel, Tracy"'
Autor:
Friedel, Tracy L.
The author was invited by a group of Aboriginal parents to conduct a study ex��ploring the conditions of schooling for their children in a specific public urban set�� ting. Taking a holistic perspective she focused her study on examining the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f42129c1bb66c5516399b7d876714f6e
Autor:
Friedel, Tracy L.
Publikováno v:
Great Plains Research, 2011 Apr 01. 21(1), 119-119.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23779994
Publikováno v:
Aboriginal Policy Studies; 2018, Vol. 7 Issue 2, p65-87, 23p
Autor:
Friedel, Tracy
Presented by: Tracy L. Friedel, Mahtab Eskandari, Allyson Rayner, Kyle Nelson This interactive session seminar will focus on the potential and pedagogical possibilities of place/community/experience–based learning to act as a decolonizing force in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::06fead43cee41659f073516f778b20fb
Autor:
Friedel, Tracy L.
Publikováno v:
Aboriginal Policy Research Consortium International (APRCi)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1548::fb32695460574f22f333bac2b8655b06
https://ir.lib.uwo.ca/aprci/58
https://ir.lib.uwo.ca/aprci/58
Autor:
Friedel, Tracy
For nearly four decades now, the institutional response to fulfilling the goals of Indigenous cultural revitalization, and addressing the education gap between Aboriginal and non-Aboriginal learners, has relied heavily on a theory of cultural discont
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::269f0a27ec72972c5c8536e29eb758fd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.