Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Fried, Leanne"'
Autor:
Fried, Leanne, Chetty, Tarini, Cross, Donna, Breen, Lauren, Davis, Elizabeth, Roby, Heather, Jackiewicz, Tanyana, Nicholas, Jennifer, Jones, Tim
Publikováno v:
In Canadian Journal of Diabetes July 2021 45(5):421-427
Autor:
Fried, Leanne, Lovering, Christine, Falconer, Sarah, Francis, Jacinta, Johnston, Robyn, Lombardi, Karen, Blue, Lilly, Morris, Julia E.
Publikováno v:
Journal of Applied Arts & Health; Mar2024, Vol. 15 Issue 1, p51-66, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Henry, Anna, Fried, Leanne, Nathan, Andrea, Dhamrait, Gursimran, Boruff, Bryan, Schipperijn, Jasper, Cross, Donna, Beck, Ben, Trapp, Gina, Christian, Hayley
Publikováno v:
Obesity Reviews; Jan2024, Vol. 25 Issue 1, p1-10, 10p
Autor:
Fried, Leanne, Lovering, Christine, Falconer, Sarah, Francis, Jacinta, Johnston, Robyn, Lombardi, Karen, Runions, Kevin, Forde, Karen, Crosby, Naomi, Blue, Lilly
Publikováno v:
International Journal of Education & the Arts; 12/5/2023, Vol. 24 Issue 22-24, p1-20, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Konza, Deslea1, Fried, Leanne1
Publikováno v:
International Journal of Interdisciplinary Social Sciences. 2012, Vol. 6 Issue 9, p115-123. 9p.
Autor:
Shetty, Vinutha B., Soon, Wayne H. K., Roberts, Alison G., Fried, Leanne, Roby, Heather C., Smith, Grant J., Fournier, Paul A., Jones, Timothy W., Davis, Elizabeth A.
Publikováno v:
JMIR Diabetes; Oct-Dec2021, Vol. 6 Issue 4, p1-13, 13p
Autor:
Fried, Leanne, Cross, Donna, Pearce, Natasha, Lin, Ashleigh, Vithiatharan, Rena, Monks, Helen, Jones, Caleb, Davis, Elizabeth
Publikováno v:
Issues in Educational Research; 2020, Vol. 30 Issue 2, p512-531, 20p