Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Frid J"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hazan, V., Van Dommelen, W., Cutugno, F., Fougeron, Cécile, Frid, J., Köster, J.P., Machuca, M., Mengel, A., Turk, A., Zboril, D.
Publikováno v:
The Landscape of futur education in Speech Communication sciences 1: Analysis
G. Bloothooft et al. The Landscape of futur education in Speech Communication sciences 1: Analysis, OTS Publications, pp.8-50, 1997
G. Bloothooft et al. The Landscape of futur education in Speech Communication sciences 1: Analysis, OTS Publications, pp.8-50, 1997
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______177::9defda299c0d4cd7af7a616e8bb4d6b2
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-00184996
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-00184996
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.