Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Frick, Liezel"'
The social and economic significance of the doctorate is recognised across the world, as doctoral candidates are considered to be key contributors to the knowledge society by contributing to socio-economic development through innovation (Barnacle 200
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10962/66658
https://www.researchgate.net/publication/311427468/download
https://www.researchgate.net/publication/311427468/download
Autor:
van Wyk, Jerry, Frick, Liezel
Publikováno v:
Per Linguam : A Journal of Language Learning, Vol 30, Iss 3, Pp 1-15 (2014)
Literature suggests that post-literacy (PL) is a seriously under-researched field in most African countries including South Africa. Various authors emphasise the importance of PL to prevent relapsing into illiteracy, the applicability of PL in enhanc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c32080f6e1af454398d19b8179388798
Pre-print
The PhD is the highest formal qualification and signifies a scholar’s rite of passage as a legitimate contributor of new knowledge in a field. Examiner reports make claims about what is legitimate in a thesis and what is not and thus
The PhD is the highest formal qualification and signifies a scholar’s rite of passage as a legitimate contributor of new knowledge in a field. Examiner reports make claims about what is legitimate in a thesis and what is not and thus
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10962/66680
Publikováno v:
Studies in Graduate and Postdoctoral Education, 2022, Vol. 14, Issue 1, pp. 1-18.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SGPE-02-2021-0013
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Africa Education Review; Feb-Apr2024, Vol. 20 Issue 1/2, p92-112, 21p