Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"Frey-Vogel A"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Courtney Haviland, Janet Green, Kristina Dzara, Wendy O. Hardiman, Emil R. Petrusa, Yoon Soo Park, Ariel S. Frey-Vogel
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-8 (2022)
Abstract Background Effective teamwork in interdisciplinary healthcare teams is necessary for patient safety. Psychological safety is a key component of effective teamwork. The baseline psychological safety on pediatric inpatient healthcare teams is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7d8be86fcb884a36bf8d6e1a56d33289
Publikováno v:
In Journal of Interprofessional Education & Practice March 2021 22
Autor:
Frey-Vogel, Ariel S. (AUTHOR) afrey@mgh.harvard.edu, Ching, Kevin (AUTHOR), Dzara, Kristina (AUTHOR), Mallory, Leah (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Graduate Medical Education. Dec2022, Vol. 14 Issue 6, p696-703. 8p.
Publikováno v:
J Grad Med Educ
Background Simulation offers a means to assess resident competence in communication, but pediatric standardized patient simulation has limitations. A novel educational technology, avatar patients (APs), holds promise, but its acceptability to residen
Autor:
Ariel Frey-Vogel
Publikováno v:
MedEdPORTAL, Vol 16 (2020)
Introduction Senior resident-led morning report (MR) occurs in many residency programs, but residents rarely receive training on how to facilitate MR or feedback on their facilitation. I created and implemented a required 2-week resident-as-teacher c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79e9594d25f746e2990d3c136984c6da
Autor:
Diacovo, Natalie, Gundewar, Anisha, Wallace, Alexandra, Scott-Vernaglia, Shannon E., Dzara, Kristina, Healy, Michael G., Frey-Vogel, Ariel S.
Publikováno v:
Journal of Graduate Medical Education; Dec2023, Vol. 15 Issue 6, p728-733, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ibrahim Elsharkawi, Marilyn J. Bull, Reem Hasan, Ashley Lamb, Brian G. Skotko, Amy Torres, Vasiliki Patsiogiannis, Karen Donelan, Jawanda Mast, Eric A. Macklin, Ariel Frey-Vogel, Maureen Gallagher, Sandra Baker, Alison Schwartz, Mark Wylie, Sarah Cullen, Melissa Skavlem, Yichuan Grace Hsieh, Brian Chicoine, Karen Sepucha, Stephanie L. Santoro, Stephen Lorenz, Patricia E. Bauer, Greg Estey, Holly A. Parker, Travis Riddell, Lisa Majewski, Lloyd Clarke, Jeanhee Chung
Publikováno v:
Genetics in Medicine. 23:163-173
We sought to determine if a novel online health tool, called Down Syndrome Clinic to You (DSC2U), could improve adherence to national Down syndrome (DS) guidelines. We also sought to determine if primary care providers (PCPs) and caregivers are satis