Zobrazeno 1 - 10
of 217
pro vyhledávání: '"Fresh produce e-commerce"'
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 11, Iss 1 (2024)
This research aims to comprehensively understand the determinants influencing customers’ adoption of fresh produce e-commerce services by integrating the expectation-confirmation theory of the technology acceptance model (EC-TAM), the product evalu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/74f188d5c36b4f09987cdf48300c1411
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Managerial & Decision Economics. Jun2023, Vol. 44 Issue 4, p2199-2210. 12p.
Autor:
Tian, Yu1,2 (AUTHOR), Dan, Bin1,2 (AUTHOR) danbin@cqu.edu.cn, Lei, Ting1,2 (AUTHOR), Liu, Molin3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Managerial & Decision Economics. Mar2023, Vol. 44 Issue 2, p733-752. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shouyao Xiong, Danqiong Zheng
Publikováno v:
Systems, Vol 12, Iss 10, p 393 (2024)
Different refund policies offered by e-commerce platforms provide diverse options for consumers and are crucial for enhancing after-sales service. This study constructs a refund and ordering decision model based on three typical refund policies: both
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/777d70c5c7344fb393311b6b65c03676
Autor:
Zhao, Kaiqi1 (AUTHOR), Shi, Hongxu2 (AUTHOR), Zhang, Yu Yvette1 (AUTHOR), Sheng, Jiping2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Chinese Economy. Nov/Dec 2021, Vol. 54 Issue 6, p415-429. 15p. 7 Charts, 3 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.