Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Frenkel, Zakharia M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Genomics, Vol 12, Iss 1, p 273 (2011)
Abstract Background The periodical occurrence of dinucleotides with a period of 10.4 bases now is undeniably a hallmark of nucleosome positioning. Whereas many eukaryotic genomes contain visible and even strong signals for periodic distribution of di
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dcce9517a17b477d847725e6214b483e
Publikováno v:
BMC Genomics, Vol 12, Iss 1, p 203 (2011)
Abstract Background Significant differences in G+C content between different isochore types suggest that the nucleosome positioning patterns in DNA of the isochores should be different as well. Results Extraction of the patterns from the isochore DNA
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8d42b73b38dc4f2a8bff0ad3269c15fc
Autor:
Bettecken, Thomas1 (AUTHOR) bettecken@mpipsykl.mpg.de, Frenkel, Zakharia M2 (AUTHOR), Trifonov, Edward N2,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Genomics. 5/31/2011, Vol. 12 Issue 1, p1-5. 5p.
Autor:
Frenkel, Zakharia M1 (AUTHOR), Bettecken, Thomas2 (AUTHOR) bettecken@mpipsykl.mpg.de, Trifonov, Edward N1,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Genomics. 4/21/2011, Vol. 12, p1-6. 6p.
Publikováno v:
BMC Genomics
BMC Genomics, Vol 12, Iss 1, p 273 (2011)
BMC Genomics, Vol 12, Iss 1, p 273 (2011)
Background The periodical occurrence of dinucleotides with a period of 10.4 bases now is undeniably a hallmark of nucleosome positioning. Whereas many eukaryotic genomes contain visible and even strong signals for periodic distribution of dinucleotid
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.