Zobrazeno 1 - 10
of 113
pro vyhledávání: '"Frendø, M"'
Autor:
Frendo, Mario
This research project is aimed at investigating musicality and theatre, and seeks to develop “musicalised dramaturgies” as dramaturgies for performances that venture beyond representation. The musical dimension is approached as an ontological asp
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.589074
Autor:
Frendo, Michael J.
This thesis concerns tracking of planar shapes using a single camera view. Two dimensional silhouette projections of planar shapes randomly oriented and positioned and rotational orientation with respect to the camera. This information can then be pr
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11375/6517
Autor:
Frendo, Molly Elizabeth
This study seeks to understand how the institutionalization of feminism through Women's Studies (WS) programs has affected the education and development of new feminists. The generational debate must be understood when forming/revising a curriculum i
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=bgsu1150228848
Autor:
Frendo, Molly Elizabeth.
Publikováno v:
Connect to this title online.
Thesis (M.A.)--Bowling Green State University, 2006.
Document formatted into pages; contains vi, 99 p. Includes bibliographical references.
Document formatted into pages; contains vi, 99 p. Includes bibliographical references.
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc%5Fnum=bgsu1150228848
Autor:
Frendo, Maria
This thesis is a study of T.S. Eliot's poetry in the light of the different ways in which it can be considered 'musical'. Two concerns central to the thesis are: (1) Eliot's enduring interest in the musical quality of poetry; (2) the critical usefuln
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.322778
Autor:
Frendo, Michael Joseph.
Publikováno v:
*McMaster only.
Thesis (Ph.D.)--McMaster University (Canada), 1989.
Source: Dissertation Abstracts International, Volume: 62-13, Section: A, page: 0000.
Source: Dissertation Abstracts International, Volume: 62-13, Section: A, page: 0000.
Gamification and serious games in dermatology education: A systematic review and quality assessment.
Autor:
Kristensen, S. I. P., Frithioff, A., Ternov, N. K., Guitera, P., Braun, R. P., Malvehy, J., Navarrete‐Dechent, C., Hölmich, L. R., Frendø, M.
Publikováno v:
Journal of the European Academy of Dermatology & Venereology; Jul2024, Vol. 38 Issue 7, pe562-e567, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.