Zobrazeno 1 - 10
of 3 894
pro vyhledávání: '"French JR"'
Autor:
Michael B. Cohen, John McWilliams
Publikováno v:
The Palgrave Handbook of Organizational Change Thinkers ISBN: 9783319498201
The Palgrave Handbook of Organizational Change Thinkers ISBN: 9783030383237
The Palgrave Handbook of Organizational Change Thinkers ISBN: 9783030383237
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0051fd33f3a8d6a87ef84ef0aa26249f
https://doi.org/10.1007/978-3-319-49820-1_6-1
https://doi.org/10.1007/978-3-319-49820-1_6-1
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Middleton, William D.
Publikováno v:
Technology and Culture, 2006 Jul 01. 47(3), 695-696.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40061212
Autor:
Messer, Stephen C.
Publikováno v:
The South Carolina Historical Magazine, 2006 Apr 01. 107(2), 151-153.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27570808
Autor:
Formwalt, Lee W.
Publikováno v:
The Georgia Historical Quarterly, 2006 Apr 01. 90(1), 139-142.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40584896
Autor:
Kenzer, Robert C.
Publikováno v:
The American Historical Review, 2006 Feb . 111(1), 170-171.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1086/ahr.111.1.170
Autor:
Gagnon, Michael J.
Publikováno v:
The Journal of Southern History, 2005 Nov 01. 71(4), 883-884.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27648920
Autor:
Van Sell, Mary
Publikováno v:
Administrative Science Quarterly, 1984 Mar 01. 29(1), 124-127.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2393087
Autor:
Allin, Lawrence C.
Publikováno v:
The Journal of American History, 2005 Dec 01. 92(3), 983-983.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3660023
Autor:
James S. House
Publikováno v:
Journal of Social Issues. 49:221-226
John R. P. French, Jr., was perhaps the most Lewinian of all of Lewin's students, as reflected in his career of basic and action research, institutional innovation and development, and stimulation and support of the work of colleagues and students. L