Zobrazeno 1 - 10
of 94
pro vyhledávání: '"French Education"'
Autor:
Abdelwahed Barkaoui, Radouane Ouldasine, Soufiene Bettaibi, Brigitte Jamart-Gregoire, Ahmed Ezbakhe
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
IntroductionIn recent times, there has been a notable increase in the demand for accreditations, driven by their essential role in recognizing diplomas, elevating the quality of higher education, facilitating student mobility, enabling the pursuit of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cd789f244d5f464fbd99bb54e232eadd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tuchais, Simon, author
Publikováno v:
Language Communities in Japan, 2022, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198856610.003.0021
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Resnik, Julia
Publikováno v:
British Journal of Educational Studies, 2007 Jun 01. 55(2), 155-181.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4620551
Autor:
Keaton, Trica
Publikováno v:
Anthropology & Education Quarterly, 2005 Dec 01. 36(4), 405-423.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3651365
Autor:
AMSTER, ELLEN1
Publikováno v:
Journal of World History. Jun2011, Vol. 22 Issue 2, p420-423. 4p.
Publikováno v:
Documents pour l'Histoire du français Langue étrangère ou seconde, 66-67(2021), 109-126
Dans les Pays-Bas des XVIe-XIXe siècles, l’éducation des filles en français, langue seconde est courante dans les milieux de la bourgeoisie et de l’aristocratie. Elle se fait à l’école par les soins d’une maîtresse souvent épouse du ma
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::71503946d8b6d4e682c6fba1454fa2fa
http://journals.openedition.org/dhfles/8388
http://journals.openedition.org/dhfles/8388