Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Frempong, George"'
Autor:
Frempong, George
Understanding the processes that allow all students to successfully learn mathematics has been an important objective for most education systems including those in Canada. Educational systems however, have not achieved this goal as many students with
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/11138
Autor:
Frempong, George
This study compared gender differences in mathematics achievement in two sub-Saharan Africa cultures (Swaziland and Nigeria) using data from Second International Mathematics Study (SIMS). Confirmatory Factor Analysis (CFA) was also used to determine
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/5507
Publikováno v:
Language & Literacy: A Canadian Educational E-Journal; 2024, Vol. 26 Issue 2, p78-100, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Frempong, George, Kadam, Raavee, Makani, Joyline, McPherson, Michelle, Mandeya, Nyasha, Idris, Timi
Though school closures due to the COVID-19 pandemic affected all students globally, the effect was significantly more for students from marginalized and vulnerable communities. In Nova Scotia, Canada, the concern was the racial achievement gap that t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::99333ff3c52405d6bff2d3f18d983531
Publikováno v:
Higher Education, 2012 Jan 01. 63(1), 19-32.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41343604
Autor:
Ma, Xin, Frempong, George
Using longitudinal data of 18- to 20-year-old youths from the Youth in Transition Survey (YITS), the present analysis identified and profiled Canadian postsecondary education dropouts based on the theoretical framework of Tinto (1993). Pertaining to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3ad31befaf3a68465d916fede547127e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.