Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Freire, Otavio"'
Autor:
Ribeiro, Thiago de Luca Sant'ana, Costa, Benny Kramer, Ferreira, Manuel Portugal, Freire, Otávio Bandeira de Lamônica
Publikováno v:
In European Management Journal December 2023 41(6):985-999
Autor:
Santos, Carlos Oliveira, Carvalho, Hamilton Coimbra, Mazzon, José Afonso, Freire, Otavio Bandeira De Lamônica
Publikováno v:
RAUSP Management Journal, 2021, Vol. 56, Issue 3, pp. 262-265.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/RAUSP-07-2021-253
Publikováno v:
British Food Journal, 2019, Vol. 122, Issue 2, pp. 722-735.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BFJ-07-2019-0491
Autor:
Lopes, Evandro Luiz, Yunes, Lucas Zimbres, Bandeira de Lamônica Freire, Otávio, Herrero, Eliane, Contreras Pinochet, Luis Hernan
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services March 2020 53
Autor:
Wilke, Erick Pusck, Costa, Benny Kramer, Freire, Otávio Bandeira De Lamônica, Ferreira, Manuel Portugal
Publikováno v:
In Tourism Management June 2019 72:340-351
Publikováno v:
In Electronic Commerce Research and Applications March-April 2019 34
Autor:
Garzaro, Daniela Mendes, Carvalho, Marcelo, Varotto, Luís Fernando, Freire, Otavio Bandeira de Lamônica
Publikováno v:
Revista de Ciências da Administração; v. 24 n. 62 (2022): Revista de Ciências da Administração; 83-101
Revista de Ciências da Administração
Universidade Federal de Santa Catarina (UFSC)
instacron:UFSC
Revista de Ciências da Administração
Universidade Federal de Santa Catarina (UFSC)
instacron:UFSC
The high number of new startups operating in the market has intensified competition and increased the dispute to conquer and maintain users. To be successful, it is crucial to better understand how antecedent variables interact with consumer loyalty.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::1d27915dd325e6fd7a2c5535c5656411
https://periodicos.ufsc.br/index.php/adm/article/view/67976
https://periodicos.ufsc.br/index.php/adm/article/view/67976
Autor:
Lino Romanello, Denis1, Freire, Otavio1 otfreire@usp.br, Quevedo-Silva, Filipe1 filquevedo@gmail.com, Almeida Santos, Eduardo Biagi1 eduardo-biagi@hotmail.com
Publikováno v:
REMark: Revista Brasileira de Marketing. Jul-Set2020, Vol. 19 Issue 3, p496-512. 39p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.