Zobrazeno 1 - 10
of 1 006
pro vyhledávání: '"Freeny, P."'
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 13, Iss 1, Pp 1-10 (2023)
Abstract School personnel help youth cope with life and school stressors. However, help may depend on each person’s confidence or knowledge of such issues. In 2019 and 2020, more than 13,800 Texas educators participated in Emotional Backpack Projec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b22054047f3426bb5c9bd565c1868d6
Autor:
Harish Chander, Abbey McCrory, Sunny Jo Chandler, Seth Freeny, Aaron Griffith, Reuben Burch, Lesley Strawderman, Adam C. Knight
Publikováno v:
Clinical and Translational Neuroscience, Vol 7, Iss 1, p 4 (2023)
Cognitive performance is negatively affected by the presence of noise, which is seen as a distractor and a stressor, especially in hazardous occupational environments. The addition of musculoskeletal fatigue that commonly accompanies occupational wor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0cbc3136a10e4654be44d3ae88a755c0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abdelhafez, M., Andersson, R., Andren-Sandberg, A., Ashley, S., van Baal, M., Baron, T., Bassi, C., Bradley, E., Buchler, M., Cappendijk, V., Carter, R., Charnley, R., Coelho, D., Connor, S., Dellinger, P., Dervenis, C., Deviere, J., Doctor, N., Dudeja, V., En-qiang, M., Escourrou, J., Fagenholz, P., Farkas, G., Forsmark, C., Freeman, M., Freeny, P., French, J., Friess, H., Gardner, T., Goetzinger, P., Haveman, J., Hofker, S., Imrie, C., Isaji, S., Isenmann, R., Klar, E., Laméris, J., Lerch, M., Lévy, P., Lillemoe, K., Löhr, M., Mayerle, J., Mayumi, T., Mittal, A., Moessner, J., Morgan, D., Mortele, K., Nealon, W., Neoptolemos, J., Nieuwenhuijs, V., Nordback, I., Olah, A., Oppong, K., Padbury, R., Papachristou, G., Parks, R., Poley, J., Radenkovic, D., Raraty, M., Rau, B., Rebours, V., Rische, S., Runzi, M., Sainani, N., Sarr, M., Schaapherder, S., Seewald, S., Seifert, H., Shimosegawa, T., Silverman, S., Singh, V., Siriwardena, A., Steinberg, W., Sutton, R., Takeda, K., Timmer, R., Vege, S., Voermans, R., de Waele, J., Wang, Ch., Warshaw, A., Werner, J., Weusten, B., Whitcomb, D., Wig, J., Windsor, J., Zyromski, N., van Grinsven, Janneke, van Brunschot, Sandra, Bakker, Olaf J., Bollen, Thomas L., Boermeester, Marja A., Bruno, Marco J., Dejong, Cornelis H., Dijkgraaf, Marcel G., van Eijck, Casper H., Fockens, Paul, van Goor, Harry, Gooszen, Hein G., Horvath, Karen D., van Lienden, Krijn P., van Santvoort, Hjalmar C., Besselink, Marc G.
Publikováno v:
In HPB January 2016 18(1):49-56
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.