Zobrazeno 1 - 10
of 14 190
pro vyhledávání: '"Freedom of education"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MOLTENI, AGOSTINO1 amolteni@ucsc.cl, ALFONSO SOLÍS-NOVA, DAVID1 dsolis@ucsc.cl
Publikováno v:
Universitas Philosophica. jul-dic2023, Vol. 40 Issue 81, p177-208. 32p.
Autor:
Weber, Eric Thomas1 (AUTHOR) eric.t.weber@uky.edu
Publikováno v:
Transactions of the Charles S. Peirce Society. Summer2023, Vol. 59 Issue 3, p332-347. 16p.
Autor:
Max A. Hope
Reclaiming Freedom in Education examines the notion of ‘freedom'within educational settings. Following an investigation of the new ‘Free Schools'in the UK, it argues that this name is a misnomer, and instead explores the original free schools of
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
پژوهشنامه حقوق تطبیقی, Vol 5, Iss 2, Pp 161-179 (2022)
The right of education is one of the most fundamental human rights recognized in the form of the second generation of human rights in the Universal Declaration of Human Rights and the International Covenant on Economic, Social and Cultural Rights. Th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ab18a54ee1b34aa29b7cce2a67fbbad8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Salmoni, Barak A.
Publikováno v:
Middle Eastern Studies, 2004 Mar 01. 40(2), 80-110.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4289900
Autor:
Olga Shugurova
Publikováno v:
Dialogic Pedagogy, Vol 8 (2020)
In this reflective paper, I respond to Dr. Matusov’s (2020) eloquent philosophical exploration of “students’ right to freedom of education. In doing so, I pursue a narrative inquiry (Bruner, 1987; Clandinin, Murphy, Huber, & Orr, 2010; Clandini
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eab5615ae5294f539a299bb71b15788e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.