Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Fredrich, D"'
Increasingly stringent regulations of pollutant emissions from aviation require rapid implementation of novel combustion technologies. Promising concepts based on moderate or intense low-oxygen dilution (MILD) combustion have been investigated in aca
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::3e545effc41ff03fdec1dd683a7eb24f
http://hdl.handle.net/10044/1/105466
http://hdl.handle.net/10044/1/105466
Autor:
Fredrich, D, Akbar, AM, Bin Mohd Fadzil, MF, Giorgallis, A, Kruse, A, Liniger, N, Papachristodoulou, L, Giusti, A
A numerical framework for the ‘real-time’ estimation of the infection risk from airborne diseases (e.g., SARS-CoV-2) in indoor spaces such as hospitals, restaurants, cinemas or teaching rooms is proposed. The developed model is based on the use o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::5dbbb2843da9ac0e369dfa65fbb2a57b
http://hdl.handle.net/10044/1/102657
http://hdl.handle.net/10044/1/102657
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
13th International ERCOFTAC Symposium on Engineering Turbulence Modelling and Measurements
The behaviour of a liquid kerosene spray injected into a cross-flow of high temperature vitiated air is in- vestigated. This fundamental flow configuration has wider implications for the design of future aeronauti- cal fuel injectors, particularly wi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::117e2f99d5f88c144c66e2aee1002e1f
http://hdl.handle.net/10044/1/93798
http://hdl.handle.net/10044/1/93798
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
9th European Combustion Meeting
The dynamic behaviour of the partially premixed, swirl-stabilised PRECCINSTA gas turbine model combustor is studied using a fully compressible large eddy simulation solver with a 15-step and 19 species reduced methane mechanism. The solver applies a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::bc09940c380fc977417b6b7c3b4b4b5a
http://hdl.handle.net/10044/1/85236
http://hdl.handle.net/10044/1/85236
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.