Zobrazeno 1 - 10
of 485
pro vyhledávání: '"Fredericksen, B."'
Autor:
Ogunremi OO; University of South Dakota Sanford School of Medicine., Fredericksen B; University of South Dakota Sanford School of Medicine., Komas J; University of South Dakota Sanford School of Medicine., Ismail S; University of South Dakota Sanford School of Medicine., Knutsen-Larson S; University of South Dakota Sanford School of Medicine., Kozmenko V; University of South Dakota Sanford School of Medicine., Albin A; University of South Dakota Sanford School of Medicine.
Publikováno v:
South Dakota medicine : the journal of the South Dakota State Medical Association [S D Med] 2024 Aug; Vol. 77 (suppl 8), pp. s22.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Barrette-Ng, I.H., Bates, T.C., Warner, J.M., Dinsdale, E.A., Edwards, R.A., Fox, D.F., Furlong, M.A., McFarlane, R.E., Gregg-Jolly, L.A., Sandquist, J.C., Henter, H.J., Butler, M.M., Mel, S.F., Hoskins, S.G., Stevens, L.M., Lee, A.M., Keen, M.G., Petty, T.I., Miller-Kittrell, M., Bradshaw, J.M., Leonard, M., MacKinnon, C.A., Fuentes, J. Cuellar, Moberg-Parker, J., Pires, D., Shapiro, C., Levis-Fitzgerald, M., Sanders, E.R., O’Donnell, L.A., Perry, M.W., Doup, D., Ott, L.E., Carson, S., Page, K.A., Quillin, K.J., Reed, I.K., Millard, C.A., Carillo, D., Pearlman, S.J., Rowedder, H.N., O’Connor, C.M., Warner, D.M., Seitz, H.M., Shanmuganathan, A., Smith, A.C., Balcom, S., Buchner, J., Briken, V., Destefano, J., Fredericksen, B., Hutcheson, S., El-Sayed, N., Frauwirth, K., Lee, V., Marbach-Ad, G., McIver, K., Mosser, D., Shields, P., Song, W., Stein, D.C., Stewart, R., Thompson, K., Yarwood, S., Quimby, B., Tifft, K.E., Reese, M., Fisher, E.J., Verkade, H., Westbay, T.D.
Publikováno v:
Journal of Microbiology & Biology Education
Hypothesis testing is central not only to the scientific method but also to understanding the nature of scientific knowledge. Although it is widely appreciated that students should develop hypothesis-testing skills earlier in their undergraduate care
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ziersch, Mathias1 (AUTHOR) mathias.ziersch@tu-berlin.de, Harms, Dominik2 (AUTHOR) harmsd@rki.de, Neumair, Lena1 (AUTHOR) lena.neumair@chem.tu-berlin.de, Kurreck, Anke3,4 (AUTHOR) anke.wagner@tu-berlin.de, Johne, Reimar5 (AUTHOR) reimar.johne@bfr.bund.de, Bock, C.-Thomas2 (AUTHOR) bockc@rki.de, Kurreck, Jens1 (AUTHOR) jens.kurreck@tu-berlin.de
Publikováno v:
Viruses (1999-4915). Sep2024, Vol. 16 Issue 9, p1378. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Corneillie, Laura1 (AUTHOR) laura.corneillie@ugent.be, Lemmens, Irma2 (AUTHOR), Weening, Karin1 (AUTHOR), De Meyer, Amse1 (AUTHOR), Van Houtte, Freya1 (AUTHOR), Tavernier, Jan2 (AUTHOR), Meuleman, Philip1 (AUTHOR) laura.corneillie@ugent.be
Publikováno v:
Viruses (1999-4915). Dec2023, Vol. 15 Issue 12, p2412. 50p.