Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Frederick, Melissa T."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chisolm, Theresa Hnath, Saunders, Gabrielle H., Frederick, Melissa T., McArdle, Rachel A., Smith, Sherri L., Wilson, Richard H.
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Purpose: To examine the role of compliance in the outcomes of computer-based auditory training with the Listening and Communication Enhancement (LACE) program in Veterans using hearing aids. Method: The authors examined available LACE training data f
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/14158
Autor:
Saunders, Gabrielle H., Smith, Sherri L., Chisolm, Theresa H., Frederick, Melissa T., McArdle, Rachel A., Wilson, Richard H.
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Objective: To examine the effectiveness of the Listening and Communication Enhancement (LACE) program as a supplement to standard-of-care hearing aid intervention in a Veteran population. Design: A multisite randomized controlled trial was conducted
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/15183
Autor:
Chisolm, Theresa Hnath, Saunders, Gabrielle H., Frederick, Melissa T., McArdle, Rachel A., Smith, Sherri L., Wilson, Richard H.
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Purpose: To examine the role of compliance in the outcomes of computer-based auditory training with the Listening and Communication Enhancement (LACE) program in Veterans using hearing aids. Method: The authors examined available LACE training data f
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/14689
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.