Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Frederick, Lindsay"'
Autor:
Santillan, Lupita1 (AUTHOR), Frederick, Lindsay1 (AUTHOR), Gilmore, Sean1 (AUTHOR), Locke, Jill1 (AUTHOR) jjlocke@uw.edu
Publikováno v:
Focus on Autism & Other Developmental Disabilities. Jun2019, Vol. 34 Issue 2, p91-96. 6p.
Publikováno v:
In International Review of Research in Developmental Disabilities 2021 61:99-132
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Williams, Nathaniel J, Frederick, Lindsay, Ching, Alix, Mandell, David, Kang-Yi, Christina, Locke, Jill
Supplemental material, sj-pdf-1-aut-10.1177_1362361320974509 for Embedding school cultures and climates that promote evidence-based practice implementation for youth with autism: A qualitative study by Nathaniel J Williams, Lindsay Frederick, Alix Ch
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1212cc48074460aeb83abef9b2e94f91
Autor:
Williams, Nathaniel J, Frederick, Lindsay, Ching, Alix, Mandell, David, Kang-Yi, Christina, Locke, Jill
Supplemental material, sj-pdf-3-aut-10.1177_1362361320974509 for Embedding school cultures and climates that promote evidence-based practice implementation for youth with autism: A qualitative study by Nathaniel J Williams, Lindsay Frederick, Alix Ch
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::fe7751df06db0732a5e9eb9911bb8360
Autor:
Williams, Nathaniel J, Frederick, Lindsay, Ching, Alix, Mandell, David, Kang-Yi, Christina, Locke, Jill
Supplemental material, sj-pdf-2-aut-10.1177_1362361320974509 for Embedding school cultures and climates that promote evidence-based practice implementation for youth with autism: A qualitative study by Nathaniel J Williams, Lindsay Frederick, Alix Ch
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::92ccab1d4677f1bf02f34946df4bcbfd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.