Zobrazeno 1 - 10
of 361
pro vyhledávání: '"Frech M"'
Autor:
Röseler, Lukas, Weber, Lucia, Helgerth, Katharina, Stich, Elena, Günther, Miriam, Tegethoff, Paulina, Wagner, Felix, Antunovic, M., Barrera-Lemarchand, F., Halali, E., Ioannidis, K., Genschow, O., Milstein, N., Molden, D. C., Papenmeier, F., Pavlovic, Z., Rinn, R., Schreiter, M. L., Zimdahl, M. F., Bahník, Š., Bermeitinger, C., Blower, F. B. N., Bögler, H. L., Burgmer, P., Cheek, N. N., Dorsch, L., Fels, S., Frech, M.-L., Freira, L., Harris, A. J. L., Häusser, J. A., Hedgebeth, M. V., Henkel, M., Horvath, D., Intelmann, P., Klamar, A., Knappe, E., Köppel, L.-M., Krueger, S. M., Lagator, S., Lopez-Boo, F., Navajas, J., Norem, J. K., Novak, J., Onuki, Y., Page, E., Rebholz, T. R., Sartorio, M., Schindler, S., Shanks, D. R., Siems, M.-C., Stäglich, P., Starkulla, M., Stitz, M., Straube, T., Thies, K., Thum, E., Ueda, K., Undorf, M., Urlichich, D., Vadillo, M. A., Wolf, H., Zhou, A., Schütz, A.
Publikováno v:
Röseler, L, Weber, L, Helgerth, K, Stich, E, Günther, M, Tegethoff, P, Wagner, F, Antunovic, M, Barrera-Lemarchand, F, Halali, E, Ioannidis, K, Genschow, O, Milstein, N, Molden, D C, Papenmeier, F, Pavlovic, Z, Rinn, R, Schreiter, M L, Zimdahl, M F, Bahník, Š, Bermeitinger, C, Blower, F B N, Bögler, H L, Burgmer, P, Cheek, N N, Dorsch, L, Fels, S, Frech, M-L, Freira, L, Harris, A J L, Häusser, J A, Hedgebeth, M V, Henkel, M, Horvath, D, Intelmann, P, Klamar, A, Knappe, E, Köppel, L-M A, Krueger, S M, Lagator, S, Lopez-Boo, F, Navajas, J, Norem, J K, Novak, J, Onuki, Y, Page, E, Rebholz, T R, Sartorio, M, Shanks, D R, Siems, M C, Stäglich, P, Starkulla, M, Stitz, M, Straube, T, Thies, K, Thum, E, Ueda, K, Undorf, M, Urlichich, D, Vadillo, M A, Wolf, H, Zhou, A, Schütz, A & Schindler, S 2022, ' The Open Anchoring Quest Dataset: Anchored Estimates from 96 Studies on Anchoring Effects ', Journal of Open Psychology Data, vol. 10, no. 1, pp. 16 . https://doi.org/10.5334/jopd.67
Journal of Open Psychology Data
Journal of Open Psychology Data; Vol 10, No 1 (2022); 16
Journal of Open Psychology Data
Journal of Open Psychology Data; Vol 10, No 1 (2022); 16
People’s estimates are biased toward previously considered numbers (anchoring). We have aggregated all available data from anchoring studies that included at least two anchors into one large dataset. Data were standardized to comprise one estimate
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fd88914c80de0e9927e79a7be12ecc0f
https://www.mendeley.com/catalogue/aa9306e6-0ad6-389d-84cf-18380cfab0ec/
https://www.mendeley.com/catalogue/aa9306e6-0ad6-389d-84cf-18380cfab0ec/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.