Zobrazeno 1 - 10
of 39 661
pro vyhledávání: '"Frayer, A."'
Autor:
Marie-Andrée Gill
Tailler l'histoire, remonter les mémoires, observer les courses et les égarements de la fraie : l'écriture de Marie-Andrée Gill est là dans toute sa splendeur. Du haut du rempart devant le lac – le Piekuakami –, elle replonge dans les instan
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
An Nabighoh, Vol 26, Iss 1, Pp 17-30 (2024)
This study aims to improve the vocabulary mastery of grade XI students of Madrasah Aliyah Negeri (MAN) 11 Jakarta through the Frayer model learning strategy. This type of research is classroom action research, which has four components proposed by Ku
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f99c9fc052984b27afcce91c83ec7ae0
Autor:
أميرة محمد زكي فت1
Publikováno v:
Journal of the Faculty of Education, Beni Suef University. Jan2023, Vol. 20 Issue 116, Part 1, p251-317. 67p.
Autor:
فاطمه جروان العليان
Publikováno v:
مجلة جامعة دمشق للعلوم التربوية والنفسية, Vol 40, Iss 3 (2024)
هدف البحث إلى تعرّف أثر التدريس وفق نموذج فراير في تنمية مهارات التفكير الإبداعي لدى تلاميذ الصف الرابع، ولتحقيق هدف البحث تم استخدام ال
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cf82e49dc4e2462b94aaf6ec9c78c006
Autor:
Eyers, Andrew M.1 andrew.eyers@deakin.edu.au, Bragg, Leicha A.1 leicha.bragg@deakin.edu.au, Reich, Miranda2 mreich@scopus.vic.edu.au
Publikováno v:
Australian Primary Mathematics Classroom. 2020, Vol. 25 Issue 2, p9-13. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Kenyon Review, 2019 Mar 01. 41(2), 74-74.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26608713
Autor:
Dazzeo, Robin1 (AUTHOR) rdazzeo@hawaii.edu, Rao, Kavita2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Teaching Exceptional Children. Sep2020, Vol. 53 Issue 1, p34-42. 9p.
Autor:
أمال بتت سعدالجهني1
Publikováno v:
Journal of Education - Sohag University. Aug2020, Vol. 76 Issue Part 3, p1553-1618. 66p.