Zobrazeno 1 - 10
of 95
pro vyhledávání: '"Fratarcangeli, Marco"'
Publikováno v:
In Computers & Graphics April 2021 95:36-46
Publikováno v:
In International Journal of Solids and Structures 15 May 2017 113-114:192-208
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Color coding is a fundamental technique for mapping data to visual representations, allowing people to carry out comprehension-based tasks. Process tomography is a rapidly developing non-invasive imaging technique used in various fields of science du
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=sygma_______::fdfbf256d3f92965bf2b77782d1fb6de
https://doi.org/10.2312/evs.20201049
https://doi.org/10.2312/evs.20201049
We present a novel real-time tool for sewing together 2D patterns, enabling quick assembly of visually plausible, interactively animated garments for virtual characters. The process is assisted by ad-hoc visual hints and allows designers to import 2D
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::67ad1c923f3f27fb4d8f579f7a42c3ab
Publikováno v:
In Graphical Models 2007 69(2):106-118
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Markuš, Nenad1 nenad.markus@fer.hr, Fratarcangeli, Marco2 marcof@chalmers.se, Pandžić, Igor S.1 igor.pandzic@fer.hr, Ahlberg, Jörgen3 jorgen.ahlberg@liu.se
Publikováno v:
Computer Graphics Forum. Sep2015, Vol. 34 Issue 6, p251-261. 11p. 6 Color Photographs, 2 Black and White Photographs, 2 Illustrations, 2 Diagrams, 3 Charts, 1 Graph.
Autor:
Abu Rumman, Nadine1 aburumman@dis.uniroma1.it, Fratarcangeli, Marco2 marcof@chalmers.se
Publikováno v:
Computer Graphics Forum. Sep2015, Vol. 34 Issue 6, p240-250. 11p. 10 Color Photographs, 4 Diagrams, 1 Chart.
Autor:
Achenbach, Jascha, Waltemate, Thomas, Latoschik, Marc, Botsch, Mario, Fjeld, Morten, Fratarcangeli, Marco, Sjölie, Daniel, Staadt, Oliver, Unger, Jonas
Publikováno v:
VRST
In this paper we present a complete pipeline to create ready-to-animate virtual humans by fitting a template character to a point set obtained by scanning a real person using multi-view stereo reconstruction. Our virtual humans are built upon a holis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a478c54b877a0ca30e14afabb0345cb0
https://doi.org/10.1145/3139131.3139154
https://doi.org/10.1145/3139131.3139154