Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"František Tůma"'
Publikováno v:
Ikala: Revista de Lenguaje y Cultura, Vol 26, Iss 3 (2021)
The sudden switch to online teaching enforced by the covid-19 pandemic has impacted teacher education at universities, particularly micro-teachings and teaching practice, as technology has become an inherent part of these processes. The growing body
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8f327c01479841c4bfdb108271c88144
Publikováno v:
Orbis Scholae, Vol 13, Iss 2, Pp 7-29 (2019)
Interaction among peers (e.g. within pairwork or groupwork) represents an under-researched area in Czech educational sciences. Therefore, in this article we introduce conversation analysis, which provides a theoretical and methodological framework fo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0043fc6d88ce4667bc533aef61e67ddc
Autor:
František Tůma
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 28, Iss 3 (2018)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c4ea3fd2ed594cb69daa08c433208090
Autor:
František Tůma
Publikováno v:
ACC Journal, Vol 19, Iss 3, Pp 159-170 (2013)
Tato studie se zabývá konverzací na asynchronním diskusním fóru. Prostřednictvím analýzy konverzace bylo analyzováno 42 příspěvků skládajících se z 2 833 slov, které byly vyprodukovány pěti mírně pokročilými univerzitními stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/466da709bedd4000806d71cbda4b92f5
Autor:
František Tůma
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 23, Iss 1, Pp 92-111 (2013)
This study presents a part of results of a research project from the field of foreign language learning and teaching, in which an analysis of a learner corpus was carried out. The research project dealt with the developing of university EFL learners
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8bc6d008260347b1908180f7ee0b278e
Autor:
František Tůma
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 26, Iss 3 (2016)
Cílem předkládané metodologické studie je pojednat o etnometodologické konverzační analýze jako o metodě uplatnitelné ve výzkumu interakce ve třídě. Studie nastiňuje stav teoretické a metodologické reflexe v této oblasti pedagogick
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/43f1e9d55a44493c8d9407332ecd56c2
Autor:
František Tůma
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 24, Iss 6 (2014)
Cílem předkládané studie je podat přehled o českém výzkumu interakce ve výuce angličtiny. Interakci chápeme jako vzájemné ovlivňování mezi učitelem a žáky během výuky. Na interakci ve třídě nahlížíme pohledem dialogismu, kt
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d1b60f20f934430bb6f12c9f3a2fa044
Autor:
František Tůma
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 24, Iss 3 (2014)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1fc64ebd56694a8ba42e73d0c884ac1e
Autor:
František Tůma
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 23, Iss 1 (2013)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cf4f55fb1aac430193a87d429c10e7a5
Publikováno v:
Íkala. 26:513-529
The sudden switch to online teaching enforced by the covid-19 pandemic has impacted teacher education at universities, particularly micro-teachings and teaching practice, as technology has become an inherent part of these processes. The growing body