Zobrazeno 1 - 10
of 206
pro vyhledávání: '"Fransen, Marieke L."'
Publikováno v:
In Appetite 1 April 2020 147
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Appetite 1 March 2019 134:204-211
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Appetite 1 February 2017 109:73-82
Publikováno v:
Journal of Media Psychology; 2024, Vol. 36 Issue 1, p69-78, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Handbook of interactive marketing, 43-63
STARTPAGE=43;ENDPAGE=63;TITLE=Handbook of interactive marketing
The Palgrave Handbook of Interactive Marketing, 43-63
STARTPAGE=43;ENDPAGE=63;TITLE=The Palgrave Handbook of Interactive Marketing
Wang, C.L. (ed.), The Palgrave handbook of interactive marketing, 43-63. Cham : Palgrave Macmillan
STARTPAGE=43;ENDPAGE=63;TITLE=Wang, C.L. (ed.), The Palgrave handbook of interactive marketing
The Palgrave Handbook of Interactive Marketing ISBN: 9783031149603
Wang, C.L. (ed.), The Palgrave handbook of interactive marketing, pp. 43-63
STARTPAGE=43;ENDPAGE=63;TITLE=Handbook of interactive marketing
The Palgrave Handbook of Interactive Marketing, 43-63
STARTPAGE=43;ENDPAGE=63;TITLE=The Palgrave Handbook of Interactive Marketing
Wang, C.L. (ed.), The Palgrave handbook of interactive marketing, 43-63. Cham : Palgrave Macmillan
STARTPAGE=43;ENDPAGE=63;TITLE=Wang, C.L. (ed.), The Palgrave handbook of interactive marketing
The Palgrave Handbook of Interactive Marketing ISBN: 9783031149603
Wang, C.L. (ed.), The Palgrave handbook of interactive marketing, pp. 43-63
Item does not contain fulltext Interactivity has become a crucial aspect of marketing. It allows companies to connect with their customers, often resulting in positive outcomes. Based on a literature review, this chapter discusses ten of the most pio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::262dfbcfc524b7253fadda7ce54d6ed4
https://research.rug.nl/en/publications/4d240db3-0373-40f1-a2ae-fd5f941fbb8e
https://research.rug.nl/en/publications/4d240db3-0373-40f1-a2ae-fd5f941fbb8e