Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Franks, Victoria"'
Publikováno v:
Proceedings: Biological Sciences, 2020 Nov . 287(1939), 1-9.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27002523
Autor:
Franks, Victoria R., Ewen, John G., McCready, Mhairi, Rowcliffe, J. Marcus, Smith, Donal, Thorogood, Rose
Publikováno v:
In Animal Behaviour August 2020 166:73-84
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dyer, Ellie E., Franks, Victoria, Cassey, Phillip, Collen, Ben, Cope, Robert C., Jones, Kate E., Şekercioğlu, Çagan H., Blackburn, Tim M.
Publikováno v:
Global Ecology and Biogeography, 2016 Nov 01. 25(11/12), 1346-1355.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/44133682
Autor:
Hasenjager, Matthew J.1,2,3 (AUTHOR) hasenjag27@gmail.com, Hoppitt, William3 (AUTHOR), Cunningham‐Eurich, Iona3,4,5 (AUTHOR), Franks, Victoria R.3,6 (AUTHOR), Leadbeater, Ellouise3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Animal Ecology. Jan2024, Vol. 93 Issue 1, p71-82. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Franks, Victoria Rachael
Learning new behaviour is a fundamental way for animals to adjust to changes in their surroundings and is especially important for naïve juveniles. Paying attention to socially-provided information may be a way for juveniles to learn rapidly and avo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::fc2f16d910f53409a0a31ebb9d371499
Autor:
Franks, Victoria R, Thorogood, Rose
Birds use cues when foraging to help relocate food resources, but natural environments provide many potential cues and choosing which to use may depend on previous experience. Young animals have less experience of their environment compared to adults
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a672e3fad056261a3fb9158927cc645a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.