Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Franco, Gina M."'
Publikováno v:
The Journal of Experimental Education, 2013 Jan 01. 81(4), 556-578.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26594395
Autor:
Franco, Gina M., Muis, Krista R., Kendeou, Panayiota, Ranellucci, John, Sampasivam, Lavanya, Wang, Xihui
Publikováno v:
In Learning and Instruction 2012 22(1):62-77
Autor:
Muis, Krista R., Franco, Gina M.
Publikováno v:
In Contemporary Educational Psychology 2009 34(4):306-318
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Views & Beliefs in Mathematics Education; 2015, p227-238, 12p
Autor:
Froehlich, Dominik E.1 (AUTHOR) dominik.froehlich@univie.ac.at, Aasma, Sandra2 (AUTHOR) s.aasma@maastrichtuniversity.nl, Beausaert, Simon2 (AUTHOR) s.beausaert@maastrichtuniversity.nl
Publikováno v:
Administrative Sciences (2076-3387). Sep2020, Vol. 10 Issue 3, p49. 1p.
International mathematics education researchers give a differentiated overview of views and beliefs of both teachers and students. Beliefs about how to teach mathematics have a high impact on the instructional practice of teachers. In the same way, v