Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"Francisco José Rebordinos Hernando"'
Publikováno v:
Historia de la Educación, Vol 41, Pp 468-470 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/83528279cfb94403b145c92759c89fd7
Publikováno v:
Aula, Vol 28, Pp 385-387 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b7d03e77e6b84e90aa662b1b564b74b1
Publikováno v:
Historia de la Educación, Vol 41, Pp 495-496 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2a488d3c50942d1a1951d5bacf619f8
Publikováno v:
Historia de la Educación, Vol 38, Iss 0, Pp 413-416 (2020)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5d1fa4a6a3b4dde99f4a48c11ba66bb
Publikováno v:
Aula, Vol 24, Iss 0, Pp 200-203 (2018)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/78a8510c2b3e47d88cc480ae591873c0
Publikováno v:
Espacio, Tiempo y Educación, Vol 5, Iss 2, Pp 215-237 (2018)
Grammar Schools were one of the most characteristic educational institutions in Spain during the Ancien Régime, together with basic education schools (in which children learned the basic skills of reading, writing, arithmetic and the Christian doctr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b3fac48314474f6fa0f09091e37772e5
Publikováno v:
Historia de la Educación, Vol 35, Iss 0, Pp 485-488 (2018)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b41b558e40bf454b8a35214ba8ff1808
Publikováno v:
Historia de la Educación, Vol 35, Iss 0, Pp 502-507 (2018)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f3a49c4606c47e88f9695312ab2eb8c
Publikováno v:
Aula, Vol 23, Iss 0, Pp 341-344 (2018)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/016983add3284de299c180d0ec0346f9
Publikováno v:
Historia de la Educación, Vol 35, Iss 0, Pp 497-502 (2018)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d3dab6cce47b4838a65739ed61544631